Der er ikke adgang til kurset endnu

Ledelse af foreningens møder

Der er mange rigtigt gode grunde til, at vi skal blive bedre til at ledel vores møder. En af dem er at spare tid og dermed også holde færre møder. Nogle af os er frivillige foreningsledere fordi vi gerne vil gøre en positiv forskel. Og vi kan ikke undgå, at holde møder. Men der er mange forskellige måder, at holde møder på. Ligesom at der er mange forskellige måder at gøre en positiv forskel på.

Vi skal derfor ikke holde møder bare fordi! Vi skal holde de møder som giver mening på det givne tidspunkt det giver mening på.

På dette GRATIS online kursus om foreningens møder giver jeg redskaber til, at du kan lede din forenings møder. Og jeg opfordrer, eller udfordrer, jer til, at holde langt færre og kortere møder end I gør i dag.

Målgruppe:
Foreningsledere, bestyrelsesmedlemmer, udvalgsmedlemmer, øvrige frivillige eller andre som gerne vil have fif og redskaber til mødeledelse.

Mål med kurset:
Du har efter endt kursus en model til, at designe et møde og du har redskaber til at lede det. Du får måske også andre input til det at holde møder.

Det får du og foreningen:

• Adgang til kurset i 180 dage
  • Downloads af ex. dagsorden og referat
  • Evalueringsmetoder

Du kan se kursusindholdet nedenfor eller i menuen til højre.

Kursus indhold