Kursus shop E-learning

Velkommen til min kursus shop E-learning

Min kursus shop med online kursus og E-learning bliver kontinuerligt udbygget.

Kursus shop

Generelt gælder det for alle mine kurser, at de kan tages i hjemmet, på kontoret, i bussen, i foreningen eller hvor det nu passer dig, at tage et kursus. Kurserne er bygget op om micro-kontent, som betyder, at hvert kursus indeholder flere små lektioner og emner. Det gør det muligt, at tage kurserne på farten. Indholdet på kurserne er forskelligt. Der er videomateriale, online redskaber, tekster og billeder og mulighed for, at downloade mit materiale. Online værktøjer gør, at du kan arbejde med et emne med det samme og dermed spare ekstra tid.

Som hovedregel har du adgang til kurset, og dermed al materialet, i 180 dage, medmindre andet er anført de enkelte kurser. Derudover har de selvfølgelig adgang 24 timer i døgnet på den platform, som er din foretrukne. Pc’er, tablet eller smart phone.
Har du undervejs brug for, at mødes online med dine med-frivillige kan dette gøre på Foreningenonline.dk Her kan I mødes og arbejde på fælles dokumenter og dele dem, holde videomøder og endda lave gruppediskussioner i hvert sit virtuelle grupperum.

Du kan vælge selv at tage et kursus eller købe adgang til hele foreningen. Eller ihvertfald dem, som du mener skal have et kursus i foreningen. Når du køber gruppeadgang til kurserne, bestemmer du selv hvem der skal administrere adgangen. Dig selv eller en anden i foreningen. I kan invitere dem I vil og se hvor langt hver især når. Gruppe adgangen giver dermed mulighed for, at hele foreningen kan tage det samme kursus og udvikle sig sammen.

Har du et emne du mener kan gavne flere foreninger, så skriv til mig på post@foreningsuddannelser.dk
Er du på udkig efter gratis kurser? Dem kan du se her.

Velkommen til Foreningsuddannelser.dk

Viser alle 9 resultater